Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Топузова А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Топузова А. В. Роль українського географічного товариства в оновленні змісту загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / А. В. Топузова // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 742-746. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_86 Проаналізовано важливість внесення інновацій у зміст географічної освіти в загальноосвітній школі. Розглянуто педагогічний вплив такої наукової організації як Українське географічне товариство на розвиток освіти. Досліджено тенденції розвитку географічної та педагогічної науки. Розкрито види предметних географічних компетенцій: географічні знання, географічні вміння й навички, географічне бачення світу, емоційно-ціннісне ставлення учнів до довкілля і людської діяльності, досвід творчої діяльності учнів під час вивчення географічних об’єктів, процесів і явищ. Зауважено, що останнім часом діяльність Географічного товариства спрямована на вирішення питань, пов'язаних з поступом інформаційного суспільства, дослідженням глобальних змін та регіональних тенденцій у розвитку природних і суспільних процесів.Проанализирована важность внесения инноваций в содержание географического образования в общеобразовательной школе. Рассмотрено педагогическое воздействие такой научной организации как Украинское географическое общество на развитие образования. Исследованы тенденции развития географической и педагогической науки. Раскрыты виды предметных географических компетенций: географические знания, географические умения и навыки, географическое видение мира, эмоционально-ценностное отношение учащихся к окружающей среде и человеческой деятельности, опыт творческой деятельности учащихся при изучении географических объектов, процессов и явлений. Замечено, что в последнее время деятельность Географического общества направлена на решение вопросов, связанных с продвижением информационного общества, исследованием глобальных изменений и региональных тенденций в развитии природных и общественных процессов.The author analyses the importance of introducing innovations in the content of geography education in secondary school. The teaching influence of such scientific organization as the Ukrainian Geographic Society on education is considered in the article. The tendencies of development of geographical science and teaching are studied. The following types of subject geographical competence are described: geographical knowledge, skills and abilities, geographical point of view of the world, emotional and value attitude of pupils towards environment and human activities, creative activity of pupils during studying geographical objects, processes and phenomena. It is mentioned that lately activity performed by the Geographical Society aims to solve the problems related to information society development, research of global changes and regional tendencies in the development of natural and social processes.
| 2. |
Топузова А. В. Роль українського географічного товариства в становленні і розвитку шкільної географічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / А. В. Топузова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_35 Проаналізовано важливість внесення інновацій у зміст географічної освіти в загальноосвітній школі. Розглянуто педагогічний вплив такої наукової організації як Українське географічне товариство на розвиток освіти. Досліджено тенденції розвитку географічної та педагогічної науки. Розкрито види предметних географічних компетенцій: географічні знання, географічні вміння й навички, географічне бачення світу, емоційно-ціннісне ставлення учнів до довкілля і людської діяльності, досвід творчої діяльності учнів під час вивчення географічних об’єктів, процесів і явищ. Зауважено, що останнім часом діяльність Географічного товариства спрямована на вирішення питань, пов'язаних з поступом інформаційного суспільства, дослідженням глобальних змін та регіональних тенденцій у розвитку природних і суспільних процесів.Проанализирована важность внесения инноваций в содержание географического образования в общеобразовательной школе. Рассмотрено педагогическое воздействие такой научной организации как Украинское географическое общество на развитие образования. Исследованы тенденции развития географической и педагогической науки. Раскрыты виды предметных географических компетенций: географические знания, географические умения и навыки, географическое видение мира, эмоционально-ценностное отношение учащихся к окружающей среде и человеческой деятельности, опыт творческой деятельности учащихся при изучении географических объектов, процессов и явлений. Замечено, что в последнее время деятельность Географического общества направлена на решение вопросов, связанных с продвижением информационного общества, исследованием глобальных изменений и региональных тенденций в развитии природных и общественных процессов.The author analyses the importance of introducing innovations in the content of geography education in secondary school. The teaching influence of such scientific organization as the Ukrainian Geographic Society on education is considered in the article. The tendencies of development of geographical science and teaching are studied. The following types of subject geographical competence are described: geographical knowledge, skills and abilities, geographical point of view of the world, emotional and value attitude of pupils towards environment and human activities, creative activity of pupils during studying geographical objects, processes and phenomena. It is mentioned that lately activity performed by the Geographical Society aims to solve the problems related to information society development, research of global changes and regional tendencies in the development of natural and social processes.
| 3. |
Топузова А. В. Вплив діяльності українського географічного товариства на формування змісту освіти [Електронний ресурс] / А. В. Топузова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 249-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_49
| 4. |
Криловець М. Г. Топоніми як соціокультурна складова сучасних підручників географії України [Електронний ресурс] / М. Г. Криловець, А. Г. Топузова // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 18. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_18_11
| 5. |
Топузова А. Роль Українського географічного товариства у розвитку шкільної освіти [Електронний ресурс] / А. Топузова // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_16 Проаналізовано важливість внесення інновацій у зміст географічної освіти в загальноосвітній школі. Розглянуто педагогічний вплив такої наукової організації як Українське географічне товариство на розвиток освіти. Досліджено тенденції розвитку географічної та педагогічної науки. Розкрито види предметних географічних компетенцій: географічні знання, географічні вміння й навички, географічне бачення світу, емоційно-ціннісне ставлення учнів до довкілля і людської діяльності, досвід творчої діяльності учнів під час вивчення географічних об’єктів, процесів і явищ. Зауважено, що останнім часом діяльність Географічного товариства спрямована на вирішення питань, пов'язаних з поступом інформаційного суспільства, дослідженням глобальних змін та регіональних тенденцій у розвитку природних і суспільних процесів.Проанализирована важность внесения инноваций в содержание географического образования в общеобразовательной школе. Рассмотрено педагогическое воздействие такой научной организации как Украинское географическое общество на развитие образования. Исследованы тенденции развития географической и педагогической науки. Раскрыты виды предметных географических компетенций: географические знания, географические умения и навыки, географическое видение мира, эмоционально-ценностное отношение учащихся к окружающей среде и человеческой деятельности, опыт творческой деятельности учащихся при изучении географических объектов, процессов и явлений. Замечено, что в последнее время деятельность Географического общества направлена на решение вопросов, связанных с продвижением информационного общества, исследованием глобальных изменений и региональных тенденций в развитии природных и общественных процессов.The author analyses the importance of introducing innovations in the content of geography education in secondary school. The teaching influence of such scientific organization as the Ukrainian Geographic Society on education is considered in the article. The tendencies of development of geographical science and teaching are studied. The following types of subject geographical competence are described: geographical knowledge, skills and abilities, geographical point of view of the world, emotional and value attitude of pupils towards environment and human activities, creative activity of pupils during studying geographical objects, processes and phenomena. It is mentioned that lately activity performed by the Geographical Society aims to solve the problems related to information society development, research of global changes and regional tendencies in the development of natural and social processes.
|
|
|